Nämä adjektiivit nousivat useimmin asiakkaidemme mieliin viimeisimmässä laajassa huollon asiakastutkimuksessa,
joka valmistui joulukuussa 2022. Tutkimuksen toteutti Innolink.
Asiakkaidemme mukaan olemme onnistuneet hyvin asioissa, joita he pitävät tärkeinä, kuten
• Luotettavuus yhteistyökumppanina
• Huollon työjohdon asiantuntemus
• Helpdesk-asiakaspalvelun palveluhalukkuus
• Korjausten ja huollon saatavuus
• Huoltajan osaaminen ja ammattitaito
• Huolto- ja korjaustyön laatu
Kiitämme teitä hyvät asiakkaamme. Palautteenne ovat meille erittäin arvokkaita jatkaessamme palvelumme kehittämistä entistäkin paremmaksi.
- Nopea palvelu ja huolto/vikakeikoissa työn laatu on aina hyvää, tietää mitä tekevät, ovat ammattitaitoisia
ja saa aina myös selkeät raportoinnit.
- Homma on aina toiminut hyvin, laadukkaat ovet ja aina kaikki toimii, huollot ja kaikki automaattisesti.
- Huolto on hyvää ja asiantuntevaa. Huoltokutsun jälkeen saadaan huoltaja nopeasti paikalle.